Om os

Vi er specialister
i leadgenerering

Med +20 års erfaring, tilbyder vi en all-in-one-solution for
generering af leads, nye kunder & bedre salgsresultater

+20

Års erfaring

+80

Annoncører

Udvalgte
Annoncører

Vi stræber efter at
være en strategisk samarbejdspartner

Vi tilbyder en all-in-one-solution for generering af leads for telemarketing såvel som e-mail marketing. Vi stræber efter at være en strategisk samarbejdspartner for kunder, som aktivt benytter telemarketing, som driver for at generere nye kunder og indgår gerne i dialoger omkring konverteringsoptimering i telemarketingsfunnel, fra banner til lead til manuskript.

Alice Isabella Jørgensen

Paid Social Specialist

Amalie Friis-Heinrich

Digital Marketing Trainee

Casper König-Fonberg

Client Manager

Claus J.

Senior Programmer Analyst

Dani Lindfors

Translation Manager & Content Writer

Emma Kofoed Annat

Digital Marketing Manager

Jeppe Jelsbech Knudsen

Business Development Director

Jørn Holm Nielsen

Digital Designer

Matias Alexander Rømer

Programmer Analyst

Matija Jovanovic

Head of Internal Media Buying

Mette Traulsen

CFO

Thomas Pedersen

Technical Content & Conversion Manager

Vores historie

1999
Selskabet lancerer en online indkøbsforening for danske forbrugere. Indkøbsforeningen Forbrugerliv.dk blev hurtigt meget populær og er stadig den største online-baserede indkøbsforening i Danmark.
2001
I 2001 udnyttede Forbrugerliv.dk den voksende kundedatabase til at gå ind på markedet for permission-baseret e-mail-markedsføring.
2005
I 2005 annoncerede Forbrugerliv.dk oprettelsen af SmartResponse-Media. Ved hjælp af en eksklusiv og responderende in-house database, så Forbrugerliv.dk muligheden for at levere leads af høj kvalitet til de omkringliggende markeder uden for Danmark.
2006
Kort efter, i 2006, så mediegiganten JP/Politikens Hus værdien af SmartResponse-Medias online marketing-løsninger og købte 50 % af selskabet. Som en del af JP/Politikens Hus startede SmartResponse-Media op på det svenske marked.
2007
SmartResponse-Media startede op på det norske marked.
2009
SmartResponse-Media startede op på det finske marked.
2010
Med ekspansionen til Sverige, Norge og Finland gav SmartResponse-Media
annoncører adgang til næsten 6 mio. potentielle leads.
2011
SmartResponse-Media skifter navn til SmartResponse.
2014
SmartResponse bliver aktive på det hollandske marked.
2016
SmartResponse-stifterne Henrik Jung Laursen og Klavs Pedersen
tilbagekøber JP/Politikens Hus’ andel af selskabet.

Lad os klare det hele!

Med vores all-in-one model tilbyder vi at stå for alt, og vi tager den fulde risiko. Du skal ikke bekymre dig om produktion af landing page, bannermateriale, tekster, vindertrækning, indkøb af trafik osv. Vi skal nok klare det!